KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA داوري: آلمان حريف دلخواه من است

داوري: آلمان حريف دلخواه من است

دانيل داوري در ديدار برابر بايرن مونيخ از هفته چهاردهم بوندسليگا در ورزشگاه آليانس آره‌نا به ميدان رفت. او در گفت‌وگويي با پايگاه اينترنتي Sport 1 درباره جام‌جهاني 2014 برزيل بيان کرد: "حقيقت اين است که در جام‌جهاني مدعي نيستيم."

او در پاسخ به سوالي درباره احتمال همگروهي ايران و آلمان در جام‌جهاني هم عنوان کرد: "براي من آلمان حريف دلخواهي است. بديهي است که بازي با آلمان براي هر يک از ما مسابقه بزرگي خواهد بود و ترجيح مي‌دهم با تيم‌هاي بزرگ بازي کنم به جاي آن که با تيم‌هاي کوچکي همانند هندوراس روبه‌رو شوم. وقتي بازيکن در جام‌جهاني حاضر است، بايد از آن لذت ببرد. روشن است که بازيکن دوست دارد در جام‌جهاني به مراحل بالاتر راه پيدا کند."

داوري در پاسخ به سوال ديگري درباره سهم تورستن ليبرکنشت، سرمربي اينتراخت براونشوايگ در حضورش در جام‌جهاني هم گفت: "در آوريل آينده درباره اين که در جام‌جهاني حضور خواهم داشت يا خير، تصميم‌گيري خواهد شد و اگر اين‌ گونه باشد، تورستن ليبرکنشت سهم بزرگي در اين مورد دارد. او کسي است که من را از ماينتس به براونشوايگ آورد و سپس درون دروازه قرار داد. تورستن نقش بزرگي در بزرگ شدن من داشت. ابتدا در بوندسليگاي دو و سپس در بوندسليگاي يک. در واقع نمي‌توانم آن طور که بايد از او تشکر کنم."

او درباره ميزان خوش‌بيني‌اش نسبت به ماندن برانشوايگ در بوندسليگاي يک هم گفت: "روحيه تيمي و پيشرفتي که از آغاز فصل داشته‌ايم، من را به ماندن در بوندسليگا خوش‌بين مي‌کند. برابر تيم‌هايي امتياز گرفته‌ايم که پيش از بازي نسبت به آنها ضعيف‌تر به نظر مي‌رسيديم. هميشه مي‌توانيم شگفتي‌آفرين باشيم. هرگز کوتاه نمي‌آييم و پس از شکست‌ها هم دوباره به رقابت برمي‌گرديم. ما تا پايان مي‌جنگيم تا به هدف‌مان برسيم."

داوري همچنين درباره بازي با بايرن‌مونيخ گفت: "با تيمي بازي مي‌کرديم که قهرمان اروپاست. در نيمه نخست ترسيده بوديم و به همين خاطر دو گل ساده دريافت کرديم اما در نيمه دوم شجاعانه جنگيديم و تيم برتر ميدان بوديم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: دانیل داوری, دانیال داوری, مصاحبه ی داوری بعد از بازی با بایرن مونیخ, اینتراخت برانشوایگ, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )